Власники кафе, барів та ресторанів – люди, які завжди перебувають у русі. Їм потрібно не просто утримувати інтерес постійних клієнтів, а й щодня знаходити способи залучити нових. В умовах високої конкуренції та стрімких змін смаків гостей це стає справжнім мистецтвом. Одним із найдієвіших рішень, що допомагає не лише створити привабливий зовнішній вигляд закладу, а й збільшити його прибуток, є організація комфортної вуличної зони. Отже, як вуличні парасольки допомагають - далі у нашій статті
Власники кафе та ресторанів постійно знаходяться у пошуку ефективних способів залучення нових гостей та підвищення доходів. Один із перевірених методів — створення затишної та функціональної вуличної торгової зони, куди можна розмістити комплект меблів, парасольку для кафе, виносну штендер.
Серед усіх елементів рекламного обладнання, парасольки не тільки забезпечують захист від палючого сонця влітку, а й покращують загальний зовнішній вигляд закладу, роблячи його більш стильним, комфортним та незабутнім. Облаштування повноцінної тераси не завжди і не скрізь виходить зробити. Десь заважає міська влада, а десь ОСББ. А ось поставити пару парасольок біля фасаду вашого закладу. це цілком реально.

Не варто забувати ще й про те, що за часів повного локдауну при Covid-19, усі заклади харчової галузі мали працювати лише «на винос». Тобто людей не впускали усередину. Потрібно було монтувати у двері віконце та передавати їжу. І тоді багато рятувала ситуація саме з наявністю готових зон для відпочинку. У кого їх не було, намагалися облаштувати хоча б стійку для покупця та маркізу, щоб було зручно отримувати замовлення.
У Європі біля фасадів будинків можна помітити заклади фаст-фуду європейської та азіатської кухні, булочні та кав'ярні, які сміливо займають місце на тротуарі. Пара столів, парасолька або візок з продуктами – це «маст хев», яким вони позначають своє місце.

Навіщо фаст-фуду вуличні парасольки?
1. Залучення нових гостей
Естетичні та акуратні парасольки формують приємну атмосферу, яка сприяє відпочинку. Перехожі з більшою ймовірністю зайдуть туди, де видно турботи про комфорт. Адже ніхто не відмовиться посидіти в тіні або сховатися від дощу під гарною парасолькою.
2. Більше посадочних (стоячих)місць
Парасольки дозволяють використовувати вуличну територію — розширюючи простір без масштабних перебудов. Це особливо вигідно у теплу пору року, коли відвідувачі обирають столики на свіжому повітрі. Не думайте, що восени або взимку парасольки вже вам не знадобитися. У дощову пору року, парасольки можуть також бути магнітом, який не просто від дощу вкриє людей, а й зігріє.

3. Зростання виручки
Мабуть, це і є підставою для існування будь-якого бізнесу. Але, саме цей пункт це і є прямо випливає з перших двох. Чим більше місць — тим вищий потік гостей, а значить і обсяг продажу. Крім того, акуратно оформлена вулична зона здатна стати "візитною карткою" вашого закладу. Ми думаємо у вас не залишилося сумнівів у необхідності використання даного виду торгового маркетингу.